sail away (from 空中殺手)

good bye my empty heart
the ships takes you away, far from me

yes i knew from the start
you were not the one to protect me

between the sky and ground
i can't see any lines that divides us
and it's so beautiful 

cause you don't belong to me
i'll never lose you
now you can fly

you won't see me or my tears
you can sail away free, anywhere 

goodbye my empty smile
don't tell me how it ends
only time knows

i felt your hand in mine
but wind tells me to let you go on
 
beyond the coldest rain
there must be something i can believe in
slowly, once again
 
but i'm bleeding inside
oh where should i go
without you 

 
if i hide in my silence
you'll never know, i miss you

between the sky and ground
i can't see any lines that divides us
and it's so beautiful
 
cause you don't belong to me
i'll never lose you
now you can fly

just remember this my dear
you can sail away free,
anywhere

再見了我空洞的心
你將要離去,到我無法企及的地方

是啊,我一開始就知道了
你不是那個會保護我的人

在天空與大地之間
我找不到分開我們的界線
而那景色是多麼美麗

既然你不屬於我
那麼我也不曾失去你
自由的飛吧

你不會看到我或我的淚水
你可以自由地離開,去任何地方

再見了我空虛的笑臉
別告訴我是怎麼結束的
時間知道一切

我可以感覺到你的手在我的掌心
但風告訴我必須讓你走

在冷雨之後
一定有什麼是我可以相信的
慢慢的,再一次……

但我還是偷偷地流著血
喔沒有你,我該往哪裡去

如果我躲在沉默之中
你永遠也不會知道我想念你

在天空與大地之間
我找不到分開我們的界線
而那景色是多麼美麗

既然你不屬於我
那麼我也不曾失去你
自由的飛吧

親愛的請你知道
你可以自由地離開,去任何地方

arrow
arrow
    全站熱搜

    encty 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()